Blog

شرح دروس ریاضی کاربردی گرایش کامپیوتر

ریاضی کاربردی – کامپیوتر

Applied Mathematics – Computer

رشته ریاضیات کاربردها از رشته های هست که می تواند به قسمت های مختلف بازار کار وارد شود. فردی که در این رشته تحصیل می‌کند با قوه استدلال تجزیه و تحلیل بالا می‌توانند در بیشتر زمینه‌ ها به‌ گونه‌ای فعالیت داشته باشند. کسانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند می توانند در کنار این کشور های متنوع در جامعه داشته باشند در مشاغل دانشگاهی همان استاد تدریس کنند. تعدادی از مشاغل تعریف شده برای این رشته عبارتند از:

  • کارشناس یا مدیر آموزش دانشگاه
  • برنامه نویسی
  • کارشناس یا مدیر پایگاه داده (در کارخانه ها یا شرکت ها)
  • کارمند بانک

 

دروس و واحدهای دانشگاهی

دانشجویان رشته ریاضیات و کاربردها در مقطع کارشناسی باید ۱۳۲ واحد را بگذرانند که شامل دروس جداولی است که در ادامه خواهید دید. دروس اختیاری و الزامی هم به تفکیک در جدول ها آورده شده اند. تعدادی از این درس ها مثل درس “بهینه سازی غیر خطی” به روابط بسیار پیچیده محاسبات و نقش آن ها در امور روزانه ادارات، کارخانجات شرکت ها و همه مسائل جاری در یک جامعه می پردازند؛ که قدرت زیاد و ارتباط مستقیم ریاضیات در امور روزانه افراد یک جامعه را نشان می دهد.

برای دانلود شرح دروس انگلیسی این رشته فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کورس دیسکریپشن خود را بسازید و پس از پرداخت مبلغ دانلود نمایید.
از قابلیت های جذاب سیستم تولید فایل ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :