Blog

شرح دروس رشته زبان اسپانیایی

شرح دروس رشته زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی

Spanish language
معرفی کلی رشته :

زبان اسپانیایی یکی از راحت ترین زبان های خارجی برای یادگیری است چون شباهت زیادی به زبان انگلیسی دارد و از آنجایی که بیشتر مردم ایران با زبان انگلیسی آشنا هستند پس به راحتی می توانند این زبان را یاد بگیرند. با یادگیری این زبان هر فردی در هر کشوری که زندگی می کند، اگر شغلی دشته باشد که شامل تجارت بین المللی، برقراری ارتباط یا جهانگردی است، به طور مشابهی فرصت های خیلی خوبی را خواهد یافت تا از مهارت های زبان جدید خود استفاده کند.

دروس اصلی و تخصصی زبان اسپانیایی:

خواندن و درک مفاهیم، دستور و انشا، نگارش ساده، نگارش پیشرفته، گفت و شنود، خواندن متون مطبوعاتی، ترجمه متون مطبوعاتی، نامه‌های اداری و بازرگانی، درآمدی بر ادبیات، اصول و روش ترجمه، اصطلاحات زبان، مکالمه موضوعی، سخنرانی، ترجمه شفاهی، ترجمه پیشرفته، نمونه‌های نثر و شعر، مقاله‌نویسی، تجزیه و تحلیل متون ادبی، ترجمه نوار و فیلم، فنون ترجمه، تاریخ زبان اسپانیایی، خلاصه‌نویسی، انگلیسی تخصصی، ترجمه کتاب.

بررسی آینده شغلی این رشته:

فارغ التحصیلان این رشته می توانند از طریق سفارتهای مختلف مانند مکزیک و اسپانیا، بورسیه شوند و برای کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند، به خصوص در حال حاضر که مراوده های سیاسی، اجتماعی و غیره زیادی بین اسپانیا صورت می گیرد و همچنین فارغ التحصیلان می توانند در شرکتهایی که نمایندگی آنها در ایران است مشغول به کار شوند و فعالیت برای آنها زیاد است. دانش آموختگان این رشته با گذراندن دوره یاد شده به مجموعه ای از اطلاعات و آگاهیها و فن آوریها دست می یابند که به کمک آنها توانایی ارائه خدمات و فعالیت در همه زمینه ها را دارا باشند. برخی دیگر از زمینه های کاری فارغ التحصیلان این رشته بدین ترتیب است: مترجمی زبان اسپانیایی در دستگاههای دولتی و غیر دولتی – انجام فعالیتهای زبان اسپانیایی هنری در بخشهایی از صدا و سیما – فعالیت در دارالترجمه های کشور – تدریس زبان اسپانیایی در آموزشگاههایی که اقدام به تدریس این زبان کنند- فعالیت به عنوان مترجم و راهنمای افراد و گروههای اسپانیایی که به ایران می آیند و فعالیت در مراکز اقتصادی و تجاری که با حوزه کشورهای اسپانیایی زبان، در ارتباط است.

برای دانلود کورس دسکریپشن این رشته کافیست به وب سایت ما سر بزنید.

برای دانلود شرح دروس انگلیسی این رشته فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کورس دیسکریپشن خود را بسازید و پس از پرداخت مبلغ دانلود نمایید.
از قابلیت های جذاب سیستم تولید فایل ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :