Blog

شرح دروس رشته نقشه کشی معماری

شرح دروس رشته نقشه کشی معماری

طراحی صنعتی

Drawing Architecture
معرفی کلی رشته :

درک بهتر با سبک و شیوه های معماری اسلامی ایران و جهان و بناهای تاریخی سایر ملل نیاز به مطالعه بصورت جدی وجود دارد که علاقمندان به این رشته ها باید جدای از مطالعه سفرهای درون کشوری نیز به مراکزی که مهد معماری اسلامی است مانند استان یزد، استان اصفهان، استان فارس نیز داشته باشند. در ادامه مطلب با آسمونی همراه تا با رشته نقشه کشی معماری آشنا شوید.

هنرجویان رشته‌ی نقشه‌کشی معماری مهارت لازم برای ترسیم انواع نقشه‌های معماری و ساختمانی به وسیله دست و با کامپیوتر، ساخت ماکت، نقشه‌برداری، متر و برآورد ساختمان، شناخت اجزاء مختلف ساختمان و …. را کسب می‌ کنند. متقاضیان ورود به این رشته باید ضمن داشتن علاقه به مسائل فنی و طراحی ساختمان، استعداد و علاقه به مسائل هنری را نیز داشته باشند.

هنر جویان این رشته می توانند در دوره های کاردانی آموزشکده های فنی – کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های داخل و خارج کشور در گروه معماری به ادامه تحصیل بپردازند. دوره آموزشی کاردانی نقشه کشی معماری به طور متوسط ۲ تا ۳ سال است. هر واحد نظری در این رشته معادل ۱۶ ساعت، آزمایشگاهی ۳۲ ساعت و کارگاهی ۴۸ ساعت و هر واحد کارآموزی معادل ۱۲۰ ساعت در طول نیمسال تحصیلی می باشن. هر ترم نیز ۱۶ هفته می باشد.

برای دانلود کورس دسکریپشن این رشته کافیست به وب سایت ما سر بزنید.

برای دانلود شرح دروس انگلیسی این رشته فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کورس دیسکریپشن خود را بسازید و پس از پرداخت مبلغ دانلود نمایید.
از قابلیت های جذاب سیستم تولید فایل ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :