Blog

شرح دروس رشته مهندسی کشاورزی

شرح دروس رشته مهندسی کشاورزی

مهندسی کشاورزی
Agricultural engineering
معرفی کلی رشته :

مهندسی کشاورزی از قدیمی ترین علومی است که بشر از آن آگاه است. زیرا از گذشته های دور تا به امروز هم این علم ادامه دارد و از آن استفاده می شود.  از زمان گذشته هم بشر برای تامین منابع غذایی خود کاشت و برداشت مواد کشاورزی را انجام می‌داده و در طی سال‌های گذشته تجربه‌های زیادی در این زمینه به دست آورده است.

در سالهایی که گذشته است مطالعه کردن برای افزایش بهره برداری و راندمان کار باعث شده است که این رشته را به عنوان یک رشته دانشگاهی در بیاورند تا بتوانند افراد متخصص در این زمینه تربیت کنند و این علم را به صورت سیستمی و تخصصی تر ادامه دهند.

اهمیت این رشته با افزایش جمعیت و بروز خشکسالی و بی آبی های فراوان بیشتر محسوس شد و متخصصین این حوزه به دنبال راه های جایگزین و مناسب برای افزایش سطح زیر کشت و تولید محصول با استفاده از کمترین میزان آب هستند.

رشته مهندسی کشاورزی در رشته ریاضی فیزیک دارای سه گرایش مختلف است که دانشجویان می توانند با توجه به علاقه هر کدام را برای تحصیل انتخاب کنند.

برای دانلود کورس دسکریپشن این رشته کافیست به وب سایت ما سر بزنید.

برای دانلود شرح دروس انگلیسی این رشته فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کورس دیسکریپشن خود را بسازید و پس از پرداخت مبلغ دانلود نمایید.
از قابلیت های جذاب سیستم تولید فایل ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :