Blog

دانلود شرح دروس مهندسی شیمی

شرح دروس رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

Chemical Engineering
معرفی کلی رشته :

رشته‌ی مهندسی شیمی که از طریق کنکور سراسری رشته‌ی ریاضی میتوان به آن راه یافت به علت شناخت کم از رشته‌های دانشگاهی خیلی از افرادی که به درس شیمی علاقه‌مندند، به دنبال انتخاب رشته‌ی مهندسی شیمی هستند؛ در صورتیکه تعداد واحد درسی مرتبط با درس شیمی در این رشته کم است. برای موفقیت در رشته‌ی مهندسی شیمی لازم است که پایه‌ی ریاضی قوی داشته باشید، اگر درس ریاضی و مباحث حل معادله و محاسبات، جز نقاط قوتتان است پس از انتخاب این رشته خوشحال خواهید بود.

واحدهای درسی این رشته :

درس اصلی و مهم این رشته درس ۴ واحدی موازنه‌ی انرژی و مواد است. پایه‌ی این درس محاسبات ساده‌ی ریاضی است که با تمرین زیاد حتما موفق می‌شوید. اگر میخواهید ادامه‌ی تحصیل در این رشته بدهید باید با پدیده‌های انتقال هم حسابی خو بگیرید. پدیده‌های انتقال شامل سه بخش اصلی انتقال مومنتوم (سیالات)، انتقال حرارت و انتقال جرم (انتقال جرم و عملیات واحد) است. خوبی این رشته این است که خیلی از درس‌ها را هم به صورت تئوری و هم عملی (آزمایشگاهی) یاد می‌گیرید.

برای دانلود کورس دسکریپشن این رشته کافیست به وب سایت ما سر بزنید.

برای دانلود شرح دروس انگلیسی این رشته فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کورس دیسکریپشن خود را بسازید و پس از پرداخت مبلغ دانلود نمایید.
از قابلیت های جذاب سیستم تولید فایل ما میتوان به موارد زیر اشاره کرد :